INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY ZÁVODŮ

Základní informace k závodu MASARYK RUN ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNY 211

DATUM A MÍSTO ZÁVODU
Závod se koná v sobotu 11.4.2015. Prezentace pro všechny kategorie bude probíhat v Paddocku na Automotodromu Brno, Masarykův okruh 201, Ostrovačice. GPS souřadnice: 49°12’16.284″N, 16°26’49.814″E

DŮLEŽITÉ
Již není možné provádět převod registrace na jinou osobu! Tato možnost byla do 3.4.2015, kdy skončila on-line registrace. Startovní listiny, balíčky, čísla a čipy jsou již připraveny na vyzvednutí účastníků přihlášených k 3.4.2015. (pozn. na místě z časových a technických důvodů nelze registrace přepisovat).

DOPRAVA AUTOMOBILEM

  • Příjezd z dálnice D1 z Prahy
    Použijteexit 182 Kývalka, dále podle dopravního značení Grand Prix.
  • Příjezd po dálnici D1 z Brna
    Použijte exit 182 Kývalka, poté sledujte směrovky „Grand Prix“.
  • Příjezd z Brna mimo dálnici D1
    Silnicí II. třídy 602 od Brna-Bosonoh(souběžná s dálnicí D1). Značeno dopravním značením Autodrom a Grand Prix.
  • Silnicí III/3842 ze Žebětína nebo z Ostrovačic
  • Silnicí I/23 na Kývalku, dále po silnici II/602 – sledujte směrovky „Grand Prix“.

PARKOVÁNÍ 
Pro účastníky MASARYK RUNu je zajištěno bezplatné parkování před hlavním vstupem do areálu Automotodromu Brno zde: http://1url.cz/I0eV
POZOR ZMĚNA: oproti minulémmu ročníku není parkování přímo v Paddocku!

HROMADNÁ DOPRAVA
Pořadatelé vypravují speciální autobusy z Mendlova náměstí na Masarykův okruh a zpět. Na tyto spoje neplatí běžné jízdné podle tarifu IDS JMK, ale pouze na místě při výstupu z autobusu na Masarykově okruhu bude pořadateli prodávána zpáteční jízdenka za 40 Kč.
Odjezd z Brna – Mendlova náměstí – sobota 11.4. v 8:40, 10:20 a 12:00
Autobusy budou stát na zastávce Mendlovo náměstí linek 405 a 406 (u květinářství). Označeny budou nápisem „MASARYK RUN“. (GPS souřadnice zastávky: 49°11’26.015″N, 16°35’37.963″E)
Odjezd z Masarykova okruhu na Mendlovo náměstí – sobota 11.4. ve 14:00 a 17:20 hod.

UBYTOVÁNÍ
Pro účastníky MASARYK RUNu nabízíme ubytování v hotelu Avanti se slevou 25% (a dalších 10% při online platbě), odkaz na http://www.masarykrun.cz/zavode/ubytovani/

MAPA ZÁZEMÍ
Parkoviště, registrace, šatny, úschovnu zavazadel, wc, sprchy naleznete zakreslené v MAPCE ZDE

PREZENTACE
Na místě, v den závodu od 9:00 hod.
Registrace končí 45 minut před startem příslušné kategorie. U výdeje startovního balíčku se prokazujete dokladem totožnosti.
Dle svého startovního čísla se odprezentujete u příslušně označeného stolu, u kterého si převezmete startovní tašku včetně startovního čísla a špendlíků, vratného čipu (záloha se nevybírá, děti po závodech na 200, 400 a 1500 m čip odevzdají v cíli pořadatelům, dospělím čip zároveň slouží jako vstup do boxu v Paddocku s občerstvením po závodě, čip odevzdáte pořadatelům při vstupu k občerstvení, případně odevzdejte časoměřičům pokud občerstvení nevyužijete). Obsah startovní tašky si zkontrolujte. Nezapomeňte se u prezentace podepsat, že závod absolvujete na vlastní nebezpečí a souhlasíte se zpracováním osobních údajů pořadatelem. Pokud jste mladší 18 let, bude od Vás při prezentaci požadován souhlas zákonného zástupce. Startovní číslo si připevněte na hruď, čip si připevněte stahovacím páskem na pravou nebo levou botu (běžci a koloběžkáři), závodníci na in-line bruslích si čip připevní na kotník páskem se suchým zipem. Bez čipu nebudete změřeni. Pokud by se Vám i přesto povedlo odstartovat bez čipu, nahlaste toto v cíli v časoměřičském stanu APACHI.

TRIČKA
Oficiální trička MASARYK RUN budou pro ty, kteří si jej objednali při on-line registraci k vyzvednutí u prezentace, u stolečku “výdej triček”. Cena trička je 399 Kč. Trička, která nebudou vyzvednuta do 13.30 hod. půjdou do volného prodeje dalším účastníkům.

ŠATNY a SPRCHY
pro Vás budou připraveny v Paddocku a viditelně označeny.

TOALETY
najdete taktéž v Paddocku, na několika místech.

PROGRAM AKCE
09.00 otevření areálu a registrací
10.00 start – in-line na 200 m
10.10 start – in-line na 400 m
10.20 start – in-line na 1 500 m
10.35 start – in-line na 10 km
11.15 vyhlášení in-line
11.45 start – odrážedla na 200 m
11.55 start – koloběžky na 400 m
12.05 start – koloběžky na 1 500 m
12.20 start – koloběžky na 10 km
13.00 vyhlášení koloběžky
13.25 letecká akrobatická show Martina Šonky
14.00 start – běh na 200 m
14.10 start – běh na 400 m
14.20 start – běh na 1 500 m
15.00 start – běh na 10 km + ŠTAFETA
15.50 vyhlášení výsledků běh 200, 400, 1500 m
16.20 vyhlášení výsledků běh 10 km + ŠTAFETA
16.50 vyhlášení účastnické tomboly
17.00 ukončení akce

UPOZORNĚNÍ
Bez startovního čísla je pohyb na trati v době závodů přísně zakázán, ani není možné běhat nebo se projíždět po okruhu bez zaplaceného startovného pod sankcí pokuty 5000,- (Masarykův okruh je soukromý pozemek pronajatý pořadateli závodu společností team agency s.r.o.

Bude pro Vás připraven jeden startovní koridor a pevně věříme, že zohledníte svoji výkonnost a podle toho se zařadíte, buď na konec, nebo dopředu, či rozumně doprostřed.

BĚŽECKÁ ŠTAFETA
Oba členové štafety obdrží stejné startovní číslo a jeden čip.
První člen štafety startuje společně s běžci na 10,442 km. Po uběhnutí jednoho okruhu v délce 5,221 km a 100 m za startovní/cílovou metou předává ve vyhrazeném prostoru štafetu druhému členovi. K předání štafety slouží čip na neoprenovém pásku. Čip můžete při běhu držet v ruce nebo si ho připevnit na zápěstí. Bez čipu Vám nebude změřen čas.

KOLOBĚŽKY A INLINE
Při závodech je povinné použít helmu! Bez řádně připevněné helmy nebude závodníkovi umožněno startovat! Při závodě je doporučeno použít chrániče.

IN-LINE 10 km
Pro účastníky závodů na in-line bruslích je připravena trať na rovinaté části okruhu v délce 3,3km. Tu absolvují 3x. Čip je nutné si připevnit páskem se suchým zipem na kotník.

KOLOBĚŽKY 10 km
Čip si připevněte stahovacím páskem na pravou nebo levou botu. Po cca 1,5 km po startu následuje dlouhé klesání – dbejte při něm na svou bezpečnost, nepřekračujte své jezdecké schopnosti a neohrožujte ostatní koloběžkáře!
V CÍLI
Po doběhnutí nebo dojetí do cíle závodu obdržíte účastnickou medaili (v dětských závodech na 200, 400 a 1500 m perníkovou medaili) a bude na Vás čekat iontový nápoj Isostar a voda. Dětem bude v cíli odebrán čip, účastníci závodů na 10 km a ve štafetě čip odevzdávají u boxu s občerstevním – čip slouží jako vstupenka k občerstvení – poté mohou vstoupit dále, kde bude připraven Birell, voda, iontový nápoj Isostar, ovoce, sladké pečivo Jeřábkovy pekárny. Při ztrátě čipu bude požadována sankce 500 Kč.

VÝSLEDKY
Budou průběžně vystavovány na informační tabuli. Závodník, který nahlásil svoje mobilní číslo, obdrží SMS zprávu se svým časem a pořadím, co nejdříve se výsledky objeví i na internetu na stránkách závodu http://www.masarykrun.cz/

TOMBOLA
Každé startovní číslo je automaticky zařazeno do účastnické tomboly, která bude losována po vyhlášení výsledků běžeckých závodů. Máme připraveno 20 hodnotných cen, tak neodcházejte před ukončením akce. Výhra bude předána na základě předložení startovního čísla.

REGISTRACE NA MÍSTĚ
Pro registrace na místě bude připraveno 200 volných startovních čísel, vezměte přátele a rodinu a přijdte si aktivně užít prostředí Masarykova okruhu!

SLEVA 10% NA BLANENSKOU DESÍTKU
Pro všechny přihlášené účastníky MASARYK RUNu nabízíme 10% slevu na BLANENSKOU DESÍTKU (běh, in-line, koloběžky), která se uskuteční 12.9.2015. Registrace spuštěna na www.blanenskadesitka.cz. Sleva platná do 30.4.  Slevový kód: SJ8OVE

Nezbývá nám než Vám na závěr popřát, aby se Vám závod podařil a líbil, a o to se budeme snažit co nejvíce.